Saturday, February 26, 2011

"BUKAN PINTAKU"

  "Cuba Teka .. Comel tak"....,
Ini anak buah Aku.Tapi satu je budak kecil yang bertopi putih ini adalah
seorang budak yang..
....." ISTIMEWA".....
         
          Mana Ibu,Ayah Dan keluarga lain?Jawapan tu hanya Aku dan Kakak Aku saja yang tau...?, Aku selamat pasal apa,Budak kecil ini tak leh bercakap lagi......:)Tah la jika budak kecil ni petah berkata-kata jawapan apa yang sesuai untuk dijawab......?.
                                                          

 
Pesta Bunga Putrajaya.Tah Aku pun tak ingat bila tu... Yang pasti Aku akan membawa si kecil ini untuk hadir sama.




  Jika budak kecil ni boleh berkata-kata mesti
jawapanya............"BUKAN PINTAKU"......,
untuk lahir dengan kekurangan yang sedia ada , untuk lahir tanpa kasih sayang Ibu dan Ayah.

2 comments:

  1. bersihnya muka dia..insyaAllah byk ganjaran membesarkn anak istimewa ni...jaga lah dia sebaik mungkin ;)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih
    Nasihat dan kata-kata perangsang ummuharithasif amat saya hargai.Mungkin saya boleh dapatkan nasihat yang berharga untuk panduan membesarkan anak buah saya tu.Sekali lagi terima kasih saya ucapakan.

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komentar anda.